Reise

Har du blitt syk eller skadet deg, eller blitt frastjålet eller mistet verdigjenstander?

Les mer Meld skade her

Reiseskade

Vi trenger følgende informasjon før du melder avbestilling/evakuering:

  • Skriftlig dokumentasjon på hva du får refundert / ikke refundert fra flyselskap, reisearrangør, hotell, utleier etc. Alltid kontakt disse først. Dersom du velger å ombooke reisen trenger vi dokumentasjon på ombookingsgebyr.
  • De aktuelle ubenyttede billettene / hotellbekreftelsen, leieforholdet/avtalen.
  • Kontonummer.
  • Er reisen betalt med kredittkort ber vi om at det vedlegges bekreftelse hvor det fremgår at reisen er belastet dette kortet (utskift fra banken), samt at de 6 første sifrene og de 4 siste sifrene i kredittkortet fremkommer.

Les mer om selskapets informasjon vedrørende koronaviruset her.

Se skjema for innsending under.

For hjelp ved sykdom / ulykke i utlandet

Ring SOS International: +45 384 89 240
Bli kontaktet av alarmsentralen.

Etter ordinær åpningstid, kl. 08.00-17.00, vil du bli overført til vår alarmtelefon som er åpent hele døgnet, året rundt. Alarmtelefon betjenes av Viking Redningstjeneste. Du kan også benytte kontaktskjema under for å melde en skade.

Skademelding Privat og Bedrift

Benytt skadeskjema under eller kontakt oss på:

  Send e-post

  (+47) 67 21 10 20

Ved utfylling av elektronisk skademelding nedenfor, godkjenner du elektronisk kommunikasjon i skadesaken med selskapet.

Husk å legge ved relevant informasjon og dokumentasjon, som for eksempel registreringsnummer eller kvittering - Da vil vi kunne hjelpe deg raskere. Husk også å sjekke spamfilter og søppelpost da epost fra selskapet kan havne der.