Reise
Har du blitt syk eller skadet deg, eller blitt frastjålet eller mistet verdigjenstander?
Reiseskade
Vi trenger følgende informasjon før du melder avbestilling/evakuering:
- Skriftlig dokumentasjon på hva du får refundert / ikke refundert fra flyselskap, reisearrangør, hotell, utleier etc. Alltid kontakt disse først. Dersom du velger å ombooke reisen trenger vi dokumentasjon på ombookingsgebyr.
- De aktuelle ubenyttede billettene / hotellbekreftelsen, leieforholdet/avtalen.
- Kontonummer.
- Er reisen betalt med kredittkort ber vi om at det vedlegges bekreftelse hvor det fremgår at reisen er belastet dette kortet (utskift fra banken), samt at de 6 første sifrene og de 4 siste sifrene i kredittkortet fremkommer.
Les mer om selskapets informasjon vedrørende koronaviruset her.
Se skjema for innsending under.
For hjelp ved sykdom / ulykke i utlandet
Ring SOS International: +45 384 89 240
Bli kontaktet av alarmsentralen.
Etter ordinær åpningstid, kl. 08.00-17.00, vil du bli overført til vår alarmtelefon som er åpent hele døgnet, året rundt. Alarmtelefon betjenes av Viking Redningstjeneste. Du kan også benytte kontaktskjema under for å melde en skade.