Om Winterbergh

Winterbergh er WaterCircles «By Invitation» program for spesielt inviterte kunder og bedrifter. Våre kunder velger oss på grunnlag av anbefalinger, og de aller fleste blir værende på grunn av individuell og personlig service.

Winterbergh by WaterCircles utgjør et forsikringsfellesskap av ansvarlige kunder som tar vare på sine verdier og eiendeler.

«Fordi vi ikke er til for alle, er vi desto mer til for deg»

By Invitation Kundefordeler

«By Invitation»

Winterbergh by WaterCircles utgjør et nettverk av inviterte og anbefalte kunder. Dette er kunder som genuint ønsker å dele risiko med hverandre, hjelpe hverandre og som føler et stort ansvar for å passe på verdiene sine. Slike mennesker er det lønnsomt å dele forsikringsfellesskap med. Er du invitert inn i det gode fellesskap, så blir du tatt hånd om av en erfaren og profesjonell forsikringsrådgiver. 

Din personlige rådgiver ordner alt for deg, enten det er nye forsikringer, endringer underveis i forsikringsperioden eller bistand om skaden skulle oppstå. Din rådgiver hjelper deg både med private skadeforsikringer og bedriftsforsikringer.

Med spesielt inviterte og ansvarlige kunder, så gir vi deg konkurransedyktige priser og andre gode fordeler. Våre kunder tar vare på tingene sine, og har sjelden eller aldri skader. Resultatet blir færre skader enn gjennomsnittet, og god lønnsomhet. Dermed kan vi tilby gode priser og den beste servicen i markedet.

Kundefordeler

  • Vennebonus – De beste kundene får vi gjennom dere- Våre beste kunder! Hvert år vil du få en rabatt på din forsikringsavtale. med bakgrunn i hvor mange nye kunder du har bidratt til å invitere. Les mer om Vennebonus her.
  • Kundebonus – Alle nye totalkunder får minimum 15 % i kundebonus, en rabatt som øker for hvert år du er skadefri. For hvert skadefrie år vil kundebonusen øke med 1 % opp til maksimalt 25 %.
  • Personlig rådgivning – Vi har fokus på deg og dine forsikringsbehov. Med personlig rådgiving gir vi  deg den beste service, enten du trenger hjelp med dine forsikringer eller i forbindelse med en skade.
  • Winterbergh Helsetelefon – Winterbergh Helsetelefons rådgivningstjeneste betjenes av spesialtrente og erfarne sykepleiere 24 timer i døgnet året rundt. Lege er tilgjengelig i tidsrommet 08.00-22.00 alle dager. Utvidet informasjon om fordelen kan du lese her.
  • Responsgaranti – Vi lover deg responsgaranti noe som betyr at vi melder tilbake til deg senest innen 24 timer uansett hva henvendelsen gjelder.
    Vi svarer raskt på henvendelser og svarer 96 % av alle telefoner innen 30 sek.  Det bes merke at 24 timers svartid kun gjelder når det er virkedag dagen etter. Som regel får du tilbakemeldingen innen et par timer. Dersom vi mot formodning bruker lenger responstid etter en meldt skade, slipper du egenandelen (inntil 5 000 kr)
  • Trygghetsgarantien – Vi sjekker gjerne dine forsikringer før hovedforfall sammen med deg, slik at du verken er overforsikret eller underforsikret. Hos oss er du automatisk forsikret for 2 000 km ekstra kjørelengde, 
    500 000 kr i nyanskaffelser til innbo eller påbygg og har ulykkesforsikring på 100 000 kr for nyfødte barn og barnebarn. Dette gjelder for hele forsikringsåret frem til nærmeste hovedforfall
  • Invitasjonsprogram = Vennebonus + Egenandelskonto – Winterberghs Invitasjonsprogram gir deg belønning for hver inviterte venn/bekjent som fører til et kundeforhold hos oss. Dine invitasjoner belønnes med vennebonus og egenandelsfordeler. Les mer her.

Anbefal Winterbergh til dine venner

Samarbeidspartnere: